Elida Markstedt

Alla inlägg under juli 2012

Av Elida Markstedt - 26 juli 2012 21:13

Jaa nu är vi inne på vår sista kväll i Göteborg. Under denna tid har det hunnit hänt en hel del! Varit på Lotta på Liseberg, åkt Paddan, besökt Universeum, varit på Liseberg och åkt karuseller, varit ut till Öckerö och Hönö. Fått fel rum på hotellet tre av fyra nätter, fått tillbaka pengar och nu ett annat rum som till och med har bastu vilket var som plåster på såren i detta plåstet ingick även betald parkering tre av fyra nätter! Inte helt fel, men ett måste kan man tycka när de har missat vilket rum vi bokat.

Nu har vi Precis intagit middag på takterassen till vårt rum bastun är under uppvärmning. Blir ett toppenavslut på en varierande men mestadels underbar vecka!

Sista semesterveckan har tillbringats med älsklingen och det är huvudsaken. <3
Sen att det finns idioter/galningar som förstör inte bara semestern utan det mesta är en annan femma, vilket är att fötsöka glömma!

Hoppas alla haft underbar semester nu har jag tre dagar kvar tills jag börjar jobba igen!

Puss&Kram

Av Elida Markstedt - 23 juli 2012 09:55

Jaa har ju varit otroligt dålig på att skriva. Men ska än en gång försöka, är bevisligen inte min starka sida men kanske att man lyckas någon gång.

Är nu inne på sista veckan av min semester. Hittills har jag och Simon hunnit: träffa Matilda, åkt båt med min familj, firat Simons mamma som fyllde 50 år, vart i Tobo där Lotta blåste glas som present och därefter picknick. Just nu sitter jag i bilen har Precis bytt så jag inte behöver köra mer. Har Precis åkt förbi Borasjön påväg mot fem dagar i Göteborg. Ska bli otroligt skönt och roligt!!

Sedan när vi kommer hem fredagnatt är semestern så gott som över. Det är då bara en rolig sak kvar och det är lilla Lovas dop på lördag sedan är det jobb som gäller på måndag. Men hur skönt det än må vara med semester är det alltid skönt att komma tillbaka till vardagen och rutiner.

Trevlig sommar på er!
Puss&Kram

Presentation


Elida Markstedt,
här finns tankar, åsikter och känslor kring vardagsbestyr och annat i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards