Elida Markstedt

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

10-18.30

Av Elida Markstedt - 19 augusti 2013 23:16

Lite konstiga arbetstider men behövs det så behövs det! Kan vara bra att jobba lika mycket med bägge skiften, så jag hinner jobba undan och så innan sjukskrivningen. Men hela dagen försvinner, ingen riktig förmiddag hemma och inte heller någon riktig eftermiddag. Tur att det bara är en vecka, nöjd med mitt annars dagtids arbete!

Är väl dags att försöka sig på att sova igen. Behöver några fler timmar inatt än de senaste nätterna. Börjar bli riktigt nojjig över operationen. Menmen är väl så det fungerar?

Dags att samla ork till morgondagen, skönt att alla är tillbaka efter semestern. Lättare att jobba då, fattas bara en som börjar nästa vecka så hinner få två dagar med henne så att det går att få arbetet att flyta. Oavsett vem som är borta så märks det. Hoppas sjukskrivningen inte blir alltför lång.

Hoppas alla får en god natts sömn.

Nattinatti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elida Markstedt - 4 november 2013 20:37


Har i alla fall fått börja jobba lite igen, jobbar två timmar om dagen vilket motsvarar 25%. Skönt att få lite rutiner igen, det bästa är att träffa alla igen. I lördags morse åt vi hotellfrukost i Högbo, med mamma, pappa, Renée, Hans, Emelie, To...

Av Elida Markstedt - 6 oktober 2013 06:09

"Tack det är bra" eller "bara bra" är allt som oftast standard svaren när någon frågar hur man mår. Är det verkligen det man vill höra oavsett? Jag vill gärna ha ett ärligt svar. Dock är jag själv väldigt inlärd på att det är det man svarar när någon...

Av Elida Markstedt - 3 oktober 2013 11:18


Idag känns det mesta krassligt, axeln gör jävligt ont idag, huvudet tar efter pga spänningar och temperaturen verkar öka i kroppen. Ingen riktig feber än och hoppas på att slippa det. Detta har gjort att jag sovit dåligt insatt så är trött redan nu.....

Av Elida Markstedt - 2 oktober 2013 17:41

Men det går att lösa bara men går och kollar kylen och låter blendern låta lite illa :-P mumsigt Dessutom inte jätteonyttigt. Frukt och bär, denna gång mango, blåbär och hallon Lättkvarg Tranbär för att få syrlighet Resultatet! Snygg färg o...

Av Elida Markstedt - 2 oktober 2013 12:42

5 härliga och underbara år tillsammans! Idag är en helt fantastisk dag. Såhär långt fanns inte på kartan när jag var 16 år. Då trodde jag att jag skulle gå klart skolan och sen hamna hemma i Storvik igen. Men ganska snart visade det sig att allt ...

Presentation


Elida Markstedt,
här finns tankar, åsikter och känslor kring vardagsbestyr och annat i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards