Elida Markstedt

Alla inlägg under september 2013

Av Elida Markstedt - 30 september 2013 19:09

Jaa nog är jag grymt dålig på att hålla i och skriva. Ofta man tänker att det ska göras men så blir det inte av... Ibland känns det bara som att det inte finns någon anledning. Menmen så kan det vara.

Jag är fortfarande sjukskriven, en månad kvar om ingen får för sig att jag behöver vara hemma längre.

Va ner en sväng på jobbet idag, man blir glad av att träffa alla!

Simon jobbar eftermiddag så just nu är jag ensam hemma. Ligger i soffan efter en promenad, just nu funderar jag på om det är dags att få något i magen. Så jag ska fixa det och klockan åtta blir det The Mentalist.

Puss&Kram

En bild på Lova från igår när hon passade på att prova Simons tröja.

Av Elida Markstedt - 11 september 2013 21:18

Två veckor sedan op nu. Förstå veckan gick OK. Nu andra veckan har jag haft otroligt ont, men det beror på att receptbelagda smärtstillande inte fick ätas längre.

Dock är jag väldigt beroende av andra, eftersom jag är så extremt högerhänt. Allt verkar vara svårt, skära mat, duscha, klä sig och allt sådant. Dessutom är man otympligare än vanligt med en extremt stor mitella/slynga. Men får jag inte röra mig för mycket så får jag inte. Med tanke på att de stramare åt ledband och ledkapsel i axeln, så kan ledbandet gå av vid överansträngning.

Men imon bär det av tillbaka till sjukhuset för en träff med sjukgymnasten igen. Får se vad hon säger då om jag slipper mitellan eller inte. Men det är EXTREMT värt det om jag bara blir bra sen.

Nattinatti alla söta <3

Presentation


Elida Markstedt,
här finns tankar, åsikter och känslor kring vardagsbestyr och annat i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards