Elida Markstedt

Alla inlägg under november 2013

Av Elida Markstedt - 4 november 2013 20:37

Har i alla fall fått börja jobba lite igen, jobbar två timmar om dagen vilket motsvarar 25%. Skönt att få lite rutiner igen, det bästa är att träffa alla igen.

I lördags morse åt vi hotellfrukost i Högbo, med mamma, pappa, Renée, Hans, Emelie, Tomas, Jessica, Janne och Karin. Otroligt trevligt och detta för att fira Renée som fyllt 50 år!

Men av att sova på den uppblåsbara sängen i Storvik fick jag ont i axeln för att jag låg illa. Sen har jag svårt att slappna av. Så idag när klockan ringde och det var dags att knalla till jobbet hade jag så ont igen att jag knappt fick på mig kläderna. Men till slut gick det också och jag kom i tid gjorde mina två timmar. Här sen försökt slappna av och försökt göra mina övningar. Här även hunnit prata med läkaren på jobbet och försäkringskassan.

Nu är det lite kvalitetstid med älsklingen i soffan sen blir det sängen så att vi orkar upp till jobbet imon.

Godnatt
Puss&Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elida Markstedt,
här finns tankar, åsikter och känslor kring vardagsbestyr och annat i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards