Elida Markstedt

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Elida Markstedt - 1 oktober 2013 21:38

Har det bästa soffsällskapet man kan ha framför pengarna på bordet = min kära svägerska Ellen!

Spännande tv. Önskar att man själv fick vinna lite pengar vore ju alltid roligt och bra att ha.

Min snygga svägerska och nybliven körkortsägare! *stolt*

Av Elida Markstedt - 1 oktober 2013 17:34

En ganska lugn dag hittills, handlat på fm med S, Bea var hit och hjälpte mig plocka ögonbrynen har ju fortfarande lite svårt med det pga axeln. Dock hjälpte jag henne färga håret vilket gick bättre än förväntat för min axel, måste varit tackvare att hon satt i rätt höjd för mig. Blev jäkligt snygg färg också.

Just nu kollar jag Äntligen hemma, roligt program fortfarande efter alla år. Lägga mig och vila axeln ett tag nu. Märker av att jag är utan mitellan. Inte att jag får ont men känner av att jag blir trött och lite svidande värk. Måste verkligen hålla mig till vad de sagt och vara väldigt försiktig men det är mycket svårare nu när man inte sitter fast med armen i någonting längre.
Puss&Kram

Bjuder på denna slappa bild.

Presentation


Elida Markstedt,
här finns tankar, åsikter och känslor kring vardagsbestyr och annat i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards