Elida Markstedt

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Elida Markstedt - 10 juni 2013 14:38

Började dagen med att åka buss till Uppsala, var längsedan man gjorde det. Mötte mamma vid Gränby centrum och sedan åkte vi till Elisabeth sjukhuset där jag skulle träffa en ortoped, för att förhoppningsvis få någon ordning på min axel. Och besked fick man, OPERATION i slutet av sommaren, kul (se ironin)!! Menmen hjälper det så ja tack.

Sen blev det Gränby och kolla lite kläder, men inget köp! En mysig lunch, snacka om kvalitetstid med mamma. Nu är jag i Storvik eftersom lillebror slutar nian imorgon. Min LILLA lillebror!

Älskling dyker upp när han slutat jobbet. Ska bli skönt med som en extra helg. Men på onsdag är det tillbaka till jobbet som gäller! Skönt på sitt sätt måste jag säga.

Nu har det slutat regna så vad ska man hitta på nu då. Hoppas alla har haft en bra måndag hittills.

Puss&Kram

Presentation


Elida Markstedt,
här finns tankar, åsikter och känslor kring vardagsbestyr och annat i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards