Elida Markstedt

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Elida Markstedt - 21 februari 2012 13:45

En lugn och bra dag hitills, om man bortser från förkylningen som har slagit till ordentligt tydligen.   Men är i alla fall på bättringsvägen nu och det är väl tur för imorgon är det jobb som gäller. Nu idag har jag läst om LEAN, ganska intressant måste jag säga! 


Renoveringen av lägenheten går mot sitt slut... Vardagsrummet gick undan för målaren att fixa, sedan gick det vidare till hallen och sovrummet han har även målat garderoben vit på insidan eftersom den var så fint lila innan. Nu idag har han varit i köket och fixat. Så där sitter tapeterna uppe nu. Så bara liiiitee kvar innan vi kan få allt iordning, då ska hyllor, speglar, tavlor med mera upp   


En semla har man tryckt i sig, inte ett fan av semlor men någon kan man få i sig om året. Så nu blir det musik och mer LEANläsning, älsklingen drar sig mot jobbet. Vem vet känner jag mig snäll kanske jag kommer ner med fika till dom    men det visar sig! 


Puss&Kram

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elida Markstedt,
här finns tankar, åsikter och känslor kring vardagsbestyr och annat i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards