Elida Markstedt

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Elida Markstedt - 26 februari 2012 12:55

Detta blir en slapp det detta.... Kan ju visserligen vara ganska skönt ibland. 
 

Simon jobbar helg så har jobbar tolv timmar idag liksom han gjorde igår. Så igår blev det till att umgås med Johanna ;) under dagen, sedan på kvällskvisten gick vi till gallerian på pubafton med Emelie Gustafsson. Där träffade vi Philip och typ resten av hans fotbollslag. Senare på kvällen kom även Simon ner för att kolla läget lite. Danne Andersson som var trubadur är oerhört duktig på sin sak!

Så idag har det blivit en sovmorgon, tittat på melodifestvalen från igår, precis startat en Poirot och så hoppas jag på att Jocke känner sig så pass pigg med sin elaka fot. Men nu så borde mitt te vara klart så jag borde fixa det!

Trevlig dag allihopa njut av solskenet som lyser från vår himmel en sådan vacker söndag som denna.


Puss&Kram 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elida Markstedt,
här finns tankar, åsikter och känslor kring vardagsbestyr och annat i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards