Elida Markstedt

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Elida Markstedt - 16 mars 2012 23:27

Denna dag började inte det minsta bra.. Gårdags kvällen slutade i katastof, världens huvudvärk så att man mådde illa och blev yr, gick sisådär att sova då så när man skulle upp kvart i fem för att gå och jobba var huvudvärken fortfarande kvar. Det fick bli flexledigt idag, sov halva dagen sedan blev det mat och lite LEAN läsning tills huvudet inte orkade med mer så då blev det lite till sova. Eftermiddagen spenderades med Johanna då hon kom hit och gjorde mig sällskap, Ida kikade också förbi en liten stund det var trevligt det.   

Johanna fick även lägga i lite ny färg i håret, eller ny och ny en på bättring blev det i alla fall! Sedan har det varit en lugn kväll i Johanna och Simons sällskap (när Simon kom hem från jobbet). Var även till Gustaf som hade fest men blev inte där alltför länge eftersom jag behöver sova med min skalle och Simon ska jobba i helgen! Jag ska även träffa familjen imorgon så blir inte alltför mycket sovmorgon... Men det ska bli otroligt kul och skönt att träffa dem, och moster Inger.   

Men nu är det sovdags för oss, så jag hoppas att alla får en god natts sömn för det satsar jag på att få.   

Puss&Kram 

Presentation


Elida Markstedt,
här finns tankar, åsikter och känslor kring vardagsbestyr och annat i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards