Elida Markstedt

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Elida Markstedt - 19 mars 2012 23:35

Helgen blev händelserik till att börja med. Fredagen bestod av trevligt sällskap och tidig kväller, eftersom att jag haft ont i huvudet som en tok så behövde jag sova och Simon skulle jobba helg. Lördagen blev det tidig morgon och möta upp familjen + moster    i uppsala där det sedan bar av mot Stockholm. Pappa och Ante skulle jobba på bryggan i klubben eftersom det behövdes fixas lite där. Jag mamma och moster begav oss upp på stan för lite shopping och kvalitetstid. Oerhört givande och rolig dag, som visserligen slutade med att man var bra slut i fötterna och att vi blev klara före herrarna på bryggan så det blev lite kallt. Men jag spenderade lite pengar vilket jag inte brukar göra när jag går i affärer och allra helst inte på kläder. Men jag var på rätt humör och hade rätt personer med mig, fick bra tips och råd om färger av moster min, det beror så mycket på hudtonen och det har jag aldrig tänkt på. Så tack moster   !! 

Påväg hem sedan blev det middag på MAX i Uppsala där Simon mötte upp oss för att hämta mig. Snäll han är sötnosen min! När vi sedan var påväg hem så hamnade vi hos Thomas och Madeleine, Ida hade pappavecka så hon var också där. Även Caroline var där med lilla Emanuel så det blev en otroligt trevlig avslutning på lördagen också.   

Söndagen bestod mest av en sovmorgon och plugg, vilket var ganska skönt egentligen. Simon jobbade så det fanns inga ursäkter. Johanna och Philip kom och hälsade på en sväng mitt på dagen, på kvällen blev det bingo lotto spelande med Maine och Harry. Ingen vinst för min del inte heller för Simon men Maine vann en ny lott.    

Nu såhär på måndags kvällen/natten har jag och Simon precis kommit hem från Uppsala efter en härlig middag på Fugu och en biofilm på Filmstaden, tittade på "This means war" otroligt bra och rolig film. Händelserik från början till slut. Skönt även att det inte var så många som skulle se den. Det var vi och två till    HAHA.


Men nu blir det till att sova, då godnatt


Puss&Kram 

Presentation


Elida Markstedt,
här finns tankar, åsikter och känslor kring vardagsbestyr och annat i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards