Elida Markstedt

Alla inlägg under juni 2013

Av Elida Markstedt - 4 juni 2013 18:42

Är efter en hård och jobbig dag på jobbet nu i Uppsala och jagar shorts till mig och presenter till många andra. Kläder till mig är aldrig roligt. Även om det minskat ungefär två storlekar på byxor så önskar jag att det var minst två till egentligen. Men man ska vara glad för det lilla :-)

Hoppas ni andra har en härlig dag i det svenska sommar vädret <3

Av Elida Markstedt - 3 juni 2013 10:23

Första rasten nu. Känns att det är måndag i alla fall!
Menmen, fint väder och BARA 5 timmar kvar innan hemgång.
Hoppas ni får vara ute mycket under dagen så alla kan njuta av solen när den är på besök.

Av Elida Markstedt - 2 juni 2013 15:15

Börjar det kanske ge resultat ändå.... Hoppas hoppas hoppas!

Av Elida Markstedt - 2 juni 2013 11:47

Söndag, ja vad ska man säga... fint väder är det ute. Har tagit en promenad och trampat runt lite på crosstrainern. 

Så nu då? Det är tråkigt och ensamt de veckor som S jobbar såhär, man ses nästan inget alls. Samtidigt har man inte alltid lust att umgås med andra heller. Det vore en klar fördel att veta exakt vad man ville och hur  man skulle nå dit. 


Men nu är livet varken enkelt eller rättvist  . Det är väl bara att acceptera det! Men nu är det så att sommaren är här och det är dags att jobba imorgon igen. JIPPIIIE! Tidiga mornar (kul?!) och härligt folk   


Igår hade vi en jättemysig kväll. Emelie kom hit på eftermiddagen, sen när S slutade jobbet så käkade vi mat, efter det så dök Åke upp och lite senare kom Jesper. Så vi passade på att titta på Django Unchained, riktigt bra film men otroligt låååång. 


Menmen.. nu ska jag väl försöka hålla i och blogga lite då och då! 

Dessutom ska jag kila iväg och fixa lite så ha en trevlig söndag allihopa!   


Puss&Kram   

Presentation


Elida Markstedt,
här finns tankar, åsikter och känslor kring vardagsbestyr och annat i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards